On 29 Mayıs 2010 Cumartesi 0 yorum

Aslı Güngör / Aşk Alev Aldı Dinle / 2010 yeni albüm şarkısı dinle, Aslı Güngör / Aşk Alev Aldı Dinle yeni albümü dinle, Aslı Güngör / Aşk Alev Aldı Dinle yeni şarkısı dinle, Aslı Güngör / Yerin H azır Dinle 2010 albümü dinle, Aslı Güngör / Aşk Alev Aldı Dinle 2010 şarkısı dinle, Aslı Güngör / Aşk Alev Aldı Dinle 2010 dinle
Genç sanatçılardan Aslı Güngör 3 parçadan oluşan single albümünü piyasaya çıkardı...

Ben De Dahil
Aşk Alev Aldı
Simetri

Aslı Güngör - Ask Alev Aldı Şarkı Sözleri

Bir kalbi yerinden oynatıyorsan
Yanına kalbini koyman gerekir
Bile, bile beni böyle kul ediyorsan
Suçunu marifet sayman gerekir

Kalbimin köşesine yeni
Dilekler sakladım diyetine
Çok düşünme yola gel
Baş tacım ol

Aşk alev aldı yanıyor bak içimde
Aklımı kovalıyor benim peşimde
Afeti insan kendini koy yerime
Sensiz düştüm off senin eline
Sensiz düştüm off senin eline

Kitaplar okurum yazıyorlar
Hepsi de hikâye yanılıyorlar
Kralı da gelse kuralına uymaz
Aşk işini bilir ıhıh şekil almaz

Kalbimin köşesine yeni
Dilekler sakladım diyetine
Çok düşünme yola gel
Baş tacım ol

Aşk alev aldı yanıyor bak içimde
Aklımı kovalıyor benim peşimde
Afeti insan kendini koy yerime
Sensiz düştüm off senin eline
Sensiz düştüm off senin eline offf

Korkan şansını eliyle kovalar
Kıymet bilmeyen kıyameti sarar
Elmanın hatırına tanıştı dünya
Aşk uçuşunca birileri yakalar

Aşk alev aldı bütün ipler elinde
Aklımı kovalıyor benim peşimde
Afeti insan kendini koy yerime
Sensiz düştüm of senin eline

Aşk alev aldı yanıyor bak içimde
Aklımı kovalıyor benim peşimde
Afeti insan kendini koy yerime
Sensiz düştüm off senin eline
Sensiz düştüm off senin eline offf


Aslı Güngör - Ask Alev Aldi Dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder