On 29 Mayıs 2010 Cumartesi 0 yorum

Orhan Gencebay / Berhudar Ol Dinle / 2010 yeni albüm şarkısı dinle, Orhan Gencebay / Berhudar Ol Dinle yeni albümü dinle, Orhan Gencebay / Berhudar Ol Dinle yeni şarkısı dinle, Orhan Gencebay / Yerin H azır Dinle 2010 albümü dinle, Orhan Gencebay / Berhudar Ol Dinle 2010 şarkısı dinle, Orhan Gencebay / Berhudar Ol Dinle 2010 dinle
Orhan Gencebay hayranlarına müjde!Sanatçının yepyeni albümü müzik piyasasına "Berhudar ol" albümüyle birlikte merhaba dedi.Albüm içindeki parçalar ise şöyle


Orhan Gencebay - Berhudar Ol
Orhan Gencebay - Emaneti Alda Götür
Orhan Gencebay - Hergün Başka Başka
Orhan Gencebay - Sevmeyi Bilmiyorlar

Orhan Gencebay - Berhudar Ol Şarkı Sözleri

Eline beline diline sahip ol
Bir gönül kırdıysan onun dermanı ol
Yanlış yapmakta var günahkâr olmakta
Hatasız kul olmaz dostum
Hatana sahip ol, hatana sahip ol
Hatana sahip ol

Sana taş atana sende ekmek at
İnsanlık ölmedi dostum
Gören anlasın
Öfkene hâkim ol
Sabrında inat
Hoşgörülü ol ki dostum
Tadında kalsın

Sevgide cömert ol
Umudunda zengin
Hayatı öğrenmek demektir
Birde mutlu ol
Öğren mutlu ol
Berhudar ol berhudar
Berhudar ol berhudar

Su gibi aziz ol
Ömrünce bahdiyar

Gönlün evet derde
Aklın yok derse
Barıştır onları
Kendin gibi ol
Bir hiç olduğunu
Sakın unutma
Bütünden zerresin dostum
Payına razı ol
Hakkına razı ol
Payına razı ol

Sana taş atana sende ekmek at
İnsanlık ölmedi dostum
Gören anlasın
Öfkene hâkim ol
Sabrında inat
Hoşgörülü ol ki dostum
Tadında kalsın

Sevgide cömert ol
Umudunda zengin
Hayatı öğrenmek demektir
Birde mutlu ol
Öğren mutlu ol
Berhudar ol berhudar
Berhudar ol berhudar

Su gibi aziz ol
Ömrünce bahdiyar
Berhudar ol berhudar
Berhudar ol berhudar

Orhan Gencebay - Berhudar Ol Dinle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder