On 29 Mayıs 2010 Cumartesi 0 yorum

Hande Yener / Handeye Neler Oluyor Dinle / 2010 yeni albüm şarkısı dinle, Hande Yener / Handeye Neler Oluyor Dinle yeni albümü dinle, Hande Yener / Handeye Neler Oluyor Dinle yeni şarkısı dinle, Hande Yener / Yerin H azır Dinle 2010 albümü dinle, Hande Yener / Handeye Neler Oluyor Dinle 2010 şarkısı dinle, Hande Yener / Handeye Neler Oluyor Dinle 2010 dinle

Albüm İçeriği
1. Yasak Aşk
2. Bodrum
3. Çöp
4. Sopa
5. Bi Gideni Mi Var ?
6. Kal Kal
7. Boşa Ağlayan Kız
8. Kalpsız
9. Neden Ayrıldık
10. Ben Kimim
11. Böyle Olacak
12. Yasak Aşk ( Remix )
13. Sopa ( Dans Remix )
14. Sopa ( Club Remix )


Hande`ye Neler Oluyor Şarkı Sözleri

Şimdi sen gidersen çok suçlu bir yürek
Ayıptan kurtulur o zaman
Zarardan dönersen çok kârlısın demek
Zayıftan güçlüsün o zaman

Haklı olan haklı kalsın bırakalım aklı kalsın
Üzülemem onun yerine

Bana mı yasak aşkın?
Suçlu bu kelime
Ben dönüyorum kendi bedenime
Sen vasat birine

Sana bana çok zor
Bana sana çok zor


Hande`ye Neler Oluyor Dinle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder