On 29 Mayıs 2010 Cumartesi 0 yorum

Zerrin Özer / Yerin Hazır Dinle / 2010 yeni albüm şarkısı dinle, Zerrin Özer / Yerin Hazır Dinle yeni albümü dinle, Zerrin Özer / Yerin Hazır Dinle yeni şarkısı dinle, Zerrin Özer / Yerin H azır Dinle 2010 albümü dinle, Zerrin Özer / Yerin Hazır Dinle 2010 şarkısı dinle, Zerrin Özer / Yerin Hazır Dinle 2010 dinleZerrin Özer yepyeni albümüyle müzikseverlerle buluştu..Sanatçının adını verdiği"Yerin Hazır"albüm bilgilerine gelince

1. Yerin Hazır (Git)
Söz: Zerrin Özer Müzik: Selahattin Ertan
2. Beni Unutma
Söz & Müzik: Selahattin Ertan
3. Ayrıldık
Düet: Selahattin Ertan Söz & Müzik: Selahattin Ertan
4. Ah İstanbul
Söz & Müzik: Selahattin Ertan

Zerrin Özer - Yerin Hazır Şarkı Sözleri


Bir türlü seni elimde tutamadım yar
Ne yapdıysam ne ettiysem olmadı yar
Bin kere dünyaya gelsem yinede seni
Hep seni seveceğim yar
sarki.mavinefes.net
En karanlık günlerimde yanındaydın yar
En çaresiz gecelerde çıkıp geldin yar
Senle ağladım seninle güldüm
Sensizliğe alışamadım yar
Git hiç olmadığı kadar
Benden uzaklara git
Sev hiç sevmediğin kadar çok sev başkalarını
Dön benim gibi yapayalnız kaldığın zaman
Utanma yerin hazır dön

Zerrin Özer - Yerin Hazır Dinle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder