On 29 Mayıs 2010 Cumartesi 0 yorum

Hepsi / Yeter Dinle / 2010 yeni albüm şarkısı dinle, Hepsi / Yeter Dinle yeni albümü dinle, Hepsi / Yeter Dinle yeni şarkısı dinle, Hepsi / Yerin H azır Dinle 2010 albümü dinle, Hepsi / Yeter Dinle 2010 şarkısı dinle, Hepsi / Yeter Dinle 2010 dinle

Albüm İçeriği
1. Yeter
2. Uğraşma
3. Nükleer
4. Taktik Ver
5. Canıma Değsin
6. İkilem
7. Aptal Kafam
8. Çirkin Adam
9. Sır
10. Unutma


Hepsi - Yeter Şarkı Sözleri

Herkes hayrandı o gülüşüne
Bende bir başka
Kuşlar uçardı sıcak iklimlere
Vurdum tek taşla

Bu güzel masallarla
Kimleri kandırdın sen
Beni çocuk mu sandın
Yeter seni çok sevdim

Yeter çok çalıştım
Yeter artık kazanıp
Kaybetmekten of sıkıldım
Yeter sana inandım

Yeter çok yanıldım
Yeter artık utanıp
Yıkıl karşımdan sıkıldım
Yeter seni çok sevdim

Yeter çok çalıştım
Yeter artık kazanıp
Kaybetmekten of sıkıldım
Yeter sana inandım

Yeter çok yanıldım
Yeter artık utanıp
Yıkıl karşımdan sıkıldım senden
Attın doksanda bana golünü

Vazgeçtim sanma
Dört dörtlük yaptın bana rolünü
Fark ettim ama
Bu güzel masallarla

kimleri kandırdın sen
Beni çocuk mu sandın
Yeter seni çok sevdim
Yeter çok çalıştım

Yeter artık kazanıp
Kaybetmekten of sıkıldım
Yeter sana inandım
Yeter çok yanıldım

Yeter artık utanıp
Yıkıl karşımdan sıkıldım senden
Yeter seni çok sevdim
Yeter çok çalıştım

Yeter artık kazanıp
Kaybetmekten of sıkıldım
Yeter sana inandım

Yeter çok yanıldım
Yeter artık utanıp
Yıkıl karşımdan sıkıldım senden


Hepsi - Yeter Dinle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder