On 29 Mayıs 2010 Cumartesi 0 yorum

Murat Göğebakan / Aşıklar Yolu Dinle / 2010 yeni albüm şarkısı dinle, Murat Göğebakan / Aşıklar Yolu Dinle yeni albümü dinle, Murat Göğebakan / Aşıklar Yolu Dinle yeni şarkısı dinle, Murat Göğebakan / Yerin H azır Dinle 2010 albümü dinle, Murat Göğebakan / Aşıklar Yolu Dinle 2010 şarkısı dinle, Murat Göğebakan / Aşıklar Yolu Dinle 2010 dinle

Yakalandığı amansız hastalıklıktan kurtulan Murat Göğebakan yepyeni albümüyle sevenlerinin karşısına çıktı...

1. Kör Bıçak
2. Yangınlardayım
3. Aşıklar Yolu
4. Gülmedi Talihim
5. Kader
6. Seni Benim Kadar Kimse Sevemez
7. Ağladıkça
8. Sevdim Seni
9. Yürektesin
10. Karagül


Murat Göğebakan - Aşıklar Yolu Şarkı Sözleri

Yüreğimde bir resmin var
Gözlerim seni arıyor
Aşıklar yolunun sonunda
Dalıp, dalıp giden gözlerim

Yokluğunda seni arıyor
Aşıklar yolunun sonunda
Aşkın kalbimde bir tutsak
Batan güneş seni soracak

Aşıklar yolunun sonunda
Zindanlarda benim sevdam
Yokluğuna hasret kavgam
Aşıklar yolunun sonunda ve sen gidiyorsun

Bense şehrin ışıklarına sensiz bakıyorum
Arkandan ve sen gidiyorsun
Ben yanıyorum yüreğimden
Dört duvar odamın küçücük

Penceresinden bakıyorum
Bir daha bir daha hani son bir kez daha
Dönüpte bakarmısın diye ve sen gidiyorsun
Ben taş basıyorum bağrıma

Gecenin koynunda hayal satın alıyorum
Yalnızlığımı rüşvet verip soğuk koridorlara
Ve bir kez daha polyanna oluyorum kendi kendimle
Yüreğimin en derinliklerinden
Murat Göğebakan - Aşıklar Yolu Dinle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder