On 29 Mayıs 2010 Cumartesi 1 yorum

Yıldız Tilbe / Hastayım Sana Dinle / 2010 yeni albüm şarkısı dinle, Yıldız Tilbe / Hastayım Sana Dinle yeni albümü dinle, Yıldız Tilbe / Hastayım Sana Dinle yeni şarkısı dinle, Yıldız Tilbe / Yerin H azır Dinle 2010 albümü dinle, Yıldız Tilbe / Hastayım Sana Dinle 2010 şarkısı dinle, Yıldız Tilbe / Hastayım Sana Dinle 2010 dinle
Yıldız Tilbe"Hastayım Sana"adlı albümüyle hayranlarıyla tekrar buluştu Sanatçının bu yepyeni albümüyle ilgili bilgilere geçiyorum

Albüm İçeriği

Bu Evde Sen'le
Hastayım Sana
Bir Daha Dokunma
Sen Gelince
Ayrılamam
Sevgilim Benim ( Seni Düşüneceğim )
Yalanlar
Sende Kalsınlar
Hiç Kimse Değilim
Ne Var
Habersizim Zannetme

Yıldız Tilbe - Hastayım Sana
Şarkı Sözleri

Beni hafife alsan da
Söz verip aramasanda
Telefonu açmasan da
Gönlün benden yana
Sor bir kere ona
Yalvarırsam şımarırsın
Öyle güzel değilsinki
Şaka yaptım dur ağlama
Sana deli olan beni
Harca hiç korkma, hastayım sana
Dermansızım, başkayım sana
Sana arsızım

Ne kadar inatçıysan da
Dönüp geleceksin bana
İzin var dudaklarında
Alıştım aslında
Her çocukluğuna bunca derdin arasında
Aşk yansıtan bir aynasın
Kardan beyaz bir sayfasın
Senin benim bu aşk bizim
Bırakmam seni ben artık sensiz imkansızım
Seni bırakmam, ben gerçek aşkım
Bırakma beni, ben artık sensiz imkansızım
Beni bırakma, ben gerçek aşkım
Harca hiç korkma, hastayım sana
Dermansızım
Beni bırakma, ben gerçek aşkım

Yıldız Tilbe - Hastayım Sana Dinle

1 yorum:

Admin dedi ki...

Yıldız Tilbe 2017 albüm yaptı. Yıldız Tilbe Proje albümü. Sabırsızlıkla bekliyorum bu albümü. Çok efsane olacak. Yıldız Tilbe unutulmaz bir efsanedir. Teşekkürler, güzel paylaşımdı.

Yorum Gönder